Har ni bostäder som är helt rökfria?

Hej!
Jag söker bostad men har allergi mot cigarettrök och undrar om ni har bostäder som man inte får röka i?
Hälsningar Carin

Kommentarer

  • Hej Carin!

    Vi har fastigheter på vissa adresser hos Haninge Bostäder som är rökfria och som har avtalsvillkor som gäller att hela fastigheten inkl. lägenheten och gemensamma utrymmen såsom trapphus, tvättstugor etc.

    Du kan hitta dessa bostäder i:
    Hela Vega- Barents väg, Haugans gränd, Karahavsvägen, Vardövägen
    Delar av Jordbro- Moränvägen 3A-C och 68 A-C
    Delar av Vendelsö- Skansvägen 28-30
    Lycka till med ditt bostadssökande och välkommen att söka våra bostäder som är rökfria.

    Med vänliga hälsningar Helena

    Helena Uthyrare