Grovtvättstuga

Hej!
Jag har önskemål om att grovtvättstugan blir bokningsbar mer än 1 pass per månad, åtminstone 2 pass 😬
Jättejobbigt när man exempelvis har barn som kissar på sig eller hund som är sjuk/spytt ner mattor och man måste vänta 4 veckor på att rengöra..

Mvh Maria Lindström

Kommentarer

  • Hej

    Tack för din synpunkt. Jag ska se om vi kan utöka antal pass, det är beroende på hur bokad grovtvättstugan är.

    Vänligen
    Pernilla
    Pernilla Helg Bostadschef