Garageplats

Om jag får ett kontrakt på en lägenhet hos HB, hur får jag då garageplats?

Kommentarer

  • Tack för din fråga! När man har fått ett kontrakt på en lägenhet hos oss, går man in på mina sidor och gör en intresseanmälan Parkering där man fyller i vilken sorts parkering man önskar och vilken adress. Sedan publicerar vi alla lediga parkeringsplatser på vår hemsida för er att söka varje torsdag - söndag.
    Här kan du läsa mer om våra regler angående garage och parkeringar!

    Ha det gott!

    Jeasmine Kundservice