Förtur vid funktionsnedsättning?

Hej!

Om man är funktionsnedsatt och endast kan söka till vissa lägenheter, tex endast dem på BV, vad gäller då? Har ni någon förtur eller liknande?

Mvh Joakim

Kommentarer

  • Hej Joakim,
    Vi går endast efter kötiden och erbjuder tyvärr ingen förtur.

    Däremot kan man få förtur vid omflyttning om man redan bor hos oss. Förutsättningarna för att beviljas förtur framgår i vår Uthyrningspolicy.

    Önskar dig en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,