Inget erbjudande

Inget erbjudande, vad betyder det?

Kommentarer

  • Hej Thomas,
    Det innebär att du inte har fått ett erbjudande på en lägenhet som du tidigare har intresseanmält.

    Med vänlig hälsning,
  • Betyder det då att det fanns bättre ansökande? I så fall borde man ju få ett nej på den. Känns så tråkigt att bara få "inget erbjudande" men ingen förklaring till varför.
  • De 10 med högst poäng får erbjudande om visning, efter det får de svara ja eller nej om de är intresserade av lägenheten, om dessa 10 svarar nej eller inte uppfyller våra krav för att få en lägenhet går turen ner till nästa 10 i kön, därav svaret inget erbjudande och inte ett nej direkt eftersom vi inte vet vem som kommer få lägenheten.
    Jeasmine Kundservice
  • Hur ofta händer det att ingen av de första 10 kan/vill ha lägenheten de blivit erbjudna och frågan går vidare till nästa 10?
  • Hej Sophie!
    Det händer inte så ofta, men det händer ibland. Det är vanligare att det blir så när vi har nyproduktion och många lägenheter ute samtidigt.
    Jeasmine Kundservice