Förmedlingsfrekvens?

Enligt er hemsida äger och förvaltar ni ett antal bostadsområden. Dock ser man aldrig lägenheter annonseras i dessa kvarter - det är enbart i Jordbro som man kan finna lediga bostäder. Hur kommer det sig? Förmedlas de flesta lägenheter på annat sätt eller måste man ha en viss kötid för att ens kunna ställa sig i kö till de flesta lägenheter?

Kommentarer

  • Hej Eva!
    Vi lägger ut de lägenheter som sägs på vår hemsida för er att söka, oavsett var de ligger, men vi har sett att det för tillfället sägs upp fler i Jordbro än på andra platser, även om jag ser att vi även har lagt upp lediga lägenheter både i Handen och i Västerhaninge den senaste tiden. Det är sedan poängen som styr när du lämnar en intresseanmälan på en ledig lägenhet.
    Jeasmine Kundservice