Flytta upp inflyttnings datum

Hej, jag och min sambo har tackat ja till en lägenhet som är tillgänglig från och med nu. Problemet är att vår nuvarande lägenhet har 3 månaders uppsägningstid. Går det att skjuta upp inflyttnings datumet eller kommer vi behöva betala dubbla hyror?

Kommentarer

  • Hej Hanna!
    För att vi inte ska stå med tomma lägenheter och därmed dyrare hyror, så är det det satta datumet som gäller för inflyttning.
    Jeasmine Kundservice