Flytta från ungdomsbostad till ungdomsbostad

Hej! Jag bor för tillfället i en ungdomsbostad hos Haninge bostäder med ett kontrakt på max 4 år, och har ännu inte fyllt 26 år. Är det då möjligt att fortfarande söka andra ungdomsbostäder i er bostadskö och flytta från bostad till bostad?

Kommentarer

  • Hej och tack för din fråga Emma!
    Man kan söka ungdomslägenhet om man är under 27 år, oavsett hur man bor idag.
    Jeasmine Kundservice