Fått faktura, fast ni ansökt om autogiro?

Jag vill betala med autogiro men har ändå fått en faktura, hur gör jag nu?

Haninge Bostäder

Kommentarer

  • Om det står att fakturans belopp är makulerat, då dras pengarna via autogiro. Om det står ett belopp att betala har den inte gått igenom och det kan bero på att vi inte hann få med den under denna första månad, men den kommer då troligtvis att börja månaden efter. Har det gått 2 månader och du ännu inte fått autogiro bör du kontakta kundtjänst på Haninge Bostäder. Du kan även kontrollera via din bank om autogirot är registrerat.
    Mvh Kundtjänst Haninge Bostäder
    Jeasmine Kundservice