Fasadrenovering på Örnens väg

Hej,
Jag undrar bara varför man renoverar fasaderna på örnensväg?
För mig ser fasaderna alldeles utmärkta ut, åtminstone vid mitt hus på 46:an
/Tomas

Kommentarer

  • Hejsan Tomas!
    Vi renoverar fasaderna eftersom det tidigare byggdes med fog utan rörelse, vilket nu har blivit en del sprickor som gjort att tegel kan rasa ner. Det vill vi förstås undvika och då åtgärda så fort som möjligt.
    Du kan läsa mer om projektet här!
    Jeasmine Kundservice