Får du inga förslag på lediga lägenheter längre?

Haninge Bostäder

Kommentarer

  • Efter vårt systembyte i somras följde all information med, utom önskemål på lägenhet som du hittar på mina sidor - intresseanmälan lägenhet - och sedan önskemål.
    Vänligen fyll i vilka områden du är intresserad av och vilken maxhyra du kan tänka dig. (Handen, Häggvägen är ungdomsbostäder)
    Du måste ha en giltig e-postadress registrerad hos oss för att kunna prenumerera på lediga lägenheter.
    Jeasmine Kundservice
  • Hej. Jag får inga erbudanden toll min mejl. Har inte fått detta på flera år
  • Hej Annelie och tack för din fråga!
    Sedan vi gjorde om systemet behöver man logga in på mina sidor och redigera i sin intresseanmälan för lägenhet, lägga till en maxhyra t.ex. Sen kommer du åter att få mejl när vi har lediga lägenheter att erbjuda.
    Lycka till!
    Jeasmine Kundservice