Familjebevis

Hej det är så att jag ska på visning på Haninge bostäder och jag undrar vad som menas med familjebevis
mvh
Maria

Kommentarer

  • Hej och tack för din fråga!
    Familjebeviset är ett slags personbevis som man begär från skattemyndigheten för att visa vilka som tillhör din familj. Med familj menas den du är gift med och eventuella barn.
    Vänligen Jeasmine
    Jeasmine Kundservice
  • Måste jag beställa ny familjebevis om jag har från förra året och min liv situation har inte ändrat sig?
  • Hej!

    Ett nytt familjebevis måste beställas om det gamla är äldre än 3 månader.
    Jeasmine Kundservice