Faktura för besiktningsskador vid lägenhetsbyte

Jag är redan hyresgäst och har tackat ja till en ny bostad inom Haninge Bostäder, men besiktningsmannen hittade några skador som jag måste betala. Vad händer nu?
Haninge Bostäder

Kommentarer

  • Om skador i lägenheten hittas vid besiktningen får du en faktura på kostnaderna. För att bytet ska godkännas måste du antingen betala den totala summan inom 8 dagar, eller själv åtgärda felen inom 14 dagar enligt överenskommelse med besiktningsman.
    Haninge Bostäder