brandlarm

Är brandlarmen i Haninge bostäders lägenheter kopplat till någon larmcentral?

Kommentarer

  • Hej och tack för en viktig fråga!
    Nej, våra brandlarm är inte kopplade till någon larmcentral, utan är fristående i varje lägenhet och börjar pipa när batteriet börjar ta slut och behöver bytas. Ring då din bovärd eller gör en felanmälan så får du hjälp med det.
    Haninge Bostäder