Borttappad bricka till entrén

Hej!
Jag har råkat tappa bort min nyckelbricka till porten. Hur gör jag för att få en ny? Kan man spärra brickan som jag har tappat bort?

Tack på förhand

Kommentarer

  • Hej Siv,
    Har man tappat bort sin nyckelbricka får man kvittera ut en ny på vårat kontor. Öppettider till oss hittar du i inlägget Öppettider till Haninge Bostäder.
    Det kostar 150 kr för en ny bricka och denna engångskostnad kommer att läggas på din kommande hyresavi. Vi kan spärra din borttappade bricka direkt.

    Kontakta oss gärna vidare via mejl så att vi vet vilken av dina brickor som ska spärras.

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag!
  • Gäller detta även om brickan gått sönder och man har den kvar?
  • Hej Sofia!

    Har du kvar brickan, tar du med dig den och då kan vi byta ut den kostnadsfritt.

    Ha en fortsatt bra dag!
    Jeasmine Kundservice
  • Hej ! Min dotters nyckelbricka gick sönder idag ,den trillade ur hennes ficka och ner för trappan Kan hon byta ut den utan att jag är med ?Hon är vuxen Jag jobbar ju till 16 varje dag och den enda dag jag kan är torsdag Hon är ju skriven hos mig och kan uppvisa ID och ta med lägenhets nr Hon kan även fota mitt ID kort
  • Hej,

    Vi behöver en fullmakt av dig att hon får göra ny bricka och fota dit ID-kort.
    Vi har öppet till kl  18 på torsdagar.