Autogiro

Vad händer om det inte finns pengar på kontot när hyran ska dras på autogiro?
Haninge Bostäder

Kommentarer

  • Det görs 2 dragningsförsök med autogiro, den första på förfallodagen och sedan den efterföljande vardagen efter förfallodagen. Förfallodagen är alltid den sista vardagen i månaden. Finns hela beloppet på kontot så dras hyran via autogirot. Det görs ingen dragning om inte hela beloppet finns. Då får du göra en manuell inbetalning och då gärna via Swish där du uppger ditt OCR-nr på meddelanderaden. Du hittar ditt OCR- nummer på din faktura på mina sidor när du är inloggad.
    Mvh Kundtjänst Haninge Bostäder
    Jeasmine Kundservice