Autogiro

Hur man gör om man önskar betala med autogiro:

Haninge Bostäder

Kommentarer

  • Du måste skriva ut och fylla i en ansökan om autogiro blankett med dina bankuppgifter som du efter påskrift skickar till oss via vanligt brev eller via e-post och då gärna som en pdf. Du hittar blanketten här!
    Mvh Kundtjänst Haninge Bostäder
    Jeasmine Kundservice
  • Hej, Varför kan man inte söka om "Autogiro" på internet? Det skulle gå smidigare om jag kunde ansöka om Autogiro på nätet. Tack.
    Zhinous
  • Hej!
    Det håller jag med dig om, men vi är inte riktigt där ännu med vår digitalisering. Det behövs en underskrift för att dokumentet ska vara giltigt.
    Jeasmine Kundservice