Ålder för att ställa sig i kön?

Hej,
Jag undrar hur gammal man måste vara för att få registrera sig i er bostadskö?

Mvh,

Kommentarer

  • Hej Lisa,
    Man kan ställa sig i vår bostadskö från 16 års ålder. Man kan dock inte söka en lägenhet hos oss förrän man har fyllt 18 år.

    Ha en fin dag!
  • Hur ställer jag mina två tonåringar i kön, ska man ringa er el kan man göra det på er hemsida?
  • Hej Therese,
    Ni kan registrera er genom att göra en Kundanmälan på vår hemsida.
    Behöver ni hjälp med registreringen är ni välkomna att ringa till oss, alternativt besöka vårt kontor så att vi kan hjälpa er med detta. Våra öppettider hittar ni i inlägget Öppettider till Haninge Bostäder.

    Önskar dig en fin dag!