Bostadsbyte inom GotlandsHems lediga bostäder

Har bostad inom GotlandHem, står i kö för eventuellt byte inom GH:s lediga lägenheter.
Är detta fel och vad gäller ? Påstående att man inte får byte på detta vis?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.

    Det finns ingen särskild kö för bostadsbyte inom GotlandsHems fastighetsbestånd. Däremot kan du själv hitta en bytespart och på så sätt byta din lägenhet. Läs gärna mer om det i denna tråd.

    Som befintlig hyresgäst hos oss kan du ställa dig i bostadskö och på så vis söka lediga lägenheter som annonseras ut på hemsidan. Läs gärna mer om bostadskön här.

    Med vänlig hälsning

    GotlandsHem
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.