Stödbiljetter

Vill ni inte ha någon som köper stödbiljett till dagens match mot Rögle,,,,finns inte med på ticksters o er sida.....frågade även om detta inför matchen mot Örebro, men har inte fått något svar
Trodde att varje krona som kom in var värdefull
Varför kommer inget svar hur man går tillväga
Lasse Larsson

Kommentarer

  • Hejsan,

    Tack för att du hör av dig! Vi har helt enkelt missat att ändra datum på dessa matcher som har flyttats från november. Jättedåligt av oss! Nu ligger dock Rögle-matchen uppe!

    Stort tack än en gång för att du hör av dig och tack för ditt grönvita engagemang!

    // Johan Kemi, FBK
    Johan