Ståplats

Hej! Jag (som självklart håller på färjestad) och min partner (som håller på Frölunda) har köpt ståplatsbiljetter till matchen den 26 februari. Tror ni att det är några problem för honom som bortasupporter att ta plats på ståplatsläktaren om vi ställer oss i utkanten, alltså så långt från färjestads klack som möjligt? Borde vi köpa sittplats istället?
Lisa

Kommentarer

  • Hej

    På våran hemmastå är det endast Färjestad supportrar som får vara
    Rose-Marie