Skymd sikt

Vill boka biljetter till Molly Sandén konserten.  Ser att sektion G1 vänster, rad 3 har skymd sikt.  Vad innebär det?  Står att vuxna inte har skymd sikt men min fråga är om det är störande med det höga räcket då man ska se en konsert?
Katarina

Kommentarer

  • Kontakta Scalateatern 054 190080, det är de som säljer biljetterna till detta tillfälle ( de ha koll på vilka skymda vinklar detta just denna konsert )
    Rose-Marie