Skylounge

Vi är ett gäng utflyttade kompisar som varje år ses i Karlstad och ser vår kära bollklubb krossa motståndet från Skylounge. Tidigare år har platserna varit numrerade vilket de inte verkar vara i år? Är det först på plats som gäller? Är man garanterad sittplats i Skylounge (särskilt med tanke på att vi även beställt mat)? Har också irriterat oss lite på att det tidigare år varit en massa sittplatspublik som släppts upp i paus, vilket påverkat kö till bar och (de få) toaletterna - är det så i år också eller får vi som betalat lite extra för Skylounge ha bar och toaletter för oss själva? Många frågor blev det visst... ;-) /Magnus
Magnus Dahlén

Kommentarer

  • Hej Magnus

    Vi placerar ut er efterhand bokningarna för att maximera platserna så att inga tomma platser finns, så ni har en specifik plats när ni kommer
    Vi kommer ej att släppa in övrig publik i Skylounge så nisom bokat Skylounge har detta själva
    Välkommen på hockey
    Rose-Marie
  • När behöver man vara på plats i arenan när man bokat skylounge med mat? Det står 16 på biljetten. Är det då man behöver vara på plats för att äta?
    Elenor
  • Hej,
    All mat serveras innan matchen, så ni behöver vara på plats senast en timme före matchstart.
    Välkomna!
    Karin