Sky lounge

Hej vi har sky lounge m mat bokat på fredag . Vi har långt att åka o kmr nog komma sent . Vi är 3 i sällskapet , är vi oavsett ankomst tid garanterade att få sitta tillsammans ? Om inte när ska vi vara där för att få sitta ihop.  är platserna numrerade ? Kan man äta vid barbordet oxå?
Stefan Tapper

Kommentarer

  • Hej

    Är det bokat i samma namn får ni sitta tillsammans, man äter vid barbordet och man äter före matchen börjar
    Rose-Marie