Seriekort

Kan man köpa ett Seriekort i efterhand. När
Mvh
Jimmy
Jimmy Danell

Kommentarer

  • Hej Jimmy,
    Det går fortfarande att köpa seriekort via vår hemsida, försök på måndag efter våra chl matcher.
    Karin
  • Hej igen. Tänkte om det går köpa lite längre fram när serien börjat, och kanske inte till full pris. Utan för resterande som är kvar? Är inte på hemort Karlstad förens efter nyår..
    mvh
    Jimmy Danell
  • Hej

    Man kan ej köpa ett seriekort till reducerat pris utan det är för hela serien man köper kortet
    Rose-Marie