Säsongen 20/21

Som Alla blir man nyfiken vad som händer nästa säsong. Vet inte om kan komma  med info?

Transferstopp, Ekonomin i klubbarna. Mm

Om ni kan komma med info......kanske om truppen 20/21 löpande det som är klart våren härligt i dessa dystra tider

Håkan från Umeå. Fans sen 1987

Håkan Johansson

Kommentarer

  • Hej Håkan,

    Vårt mål är att komma med truppnyheter så fort det finns att rapportera. De övriga frågorna är just nu svåra att ge svar på då det är så många oklarheter. Men håll koll på våra kanaler så kommer info!
    Stefan