Rullstolsplats

Hej
Min bonuspappa fyller 80 år den 9 februari. Han är en inbiten färjestadfan. Såg att tre kronor spelar hos er den helgen.
Han sitter i rullstol o behöver en ledsagare med. Jag åker isf med. Men vore kul att också ha med min sambo. Kan man boka rullstolsplats samt ledsagarplsts o 1 extra vuxen bredvid? O ser man bra på rullstolsplatserna då han inte orkar stå eller gå i trappor.
Ringer man isf in o bokar eller hur gör man?
Mvh Angelica Magnusson
Angelica Magnusson

Kommentarer

  • Hej Angelica,
    Du kan ringa till oss, så kan vi försöka att hjälpa dig att boka.
    Karin