Rullstols

Hej, jag och min mamma som sitter i rullstol ska gå på en match. Jag går som hennes ledsagare, men vad behöver vi ha med oss? Vi har ett intyg från sjukvården, räcker det eller krävs något annat? Och var finns närmaste handikappsplats för parkering intill arenan? Tack på förhand!
Linnea

Kommentarer

  • Hej Linnea

    Ni beböver inget intyg med er utan du följer med din mamma som ledsagare.
    Handikappplats för parkering finns både på södra o norra parkeringen
    Varmt välkommen
    Rose-Marie