Privat boks / låda

Hei.

Jeg har et lite spm ang leie av privat boks / låda
vi er en 5-8 stk som ønsker og overraske våres kamerat med en hockey match( han fyller 50 år ) hos dere og vi ønsker og njuta med litt enkel mat og drikke og da lurer jeg på hva dere kan tilby.
veldig fint hvis dere kan sende meg en liten oversikt over hva vi kan leie og ca priser .

Med Hilsen
Knut Imsdalen

Kommentarer

  • Hej Knut

    Tack för ditt mail, tyvärr har vi ej så små loger att hyra men vi har fina restauranger där ni kan boka bord
    Gå gärna in och kika på hemsidan på måndag så kan se de olika alternativen ( vi har släpp för biljetter o restauranger på måndag 14 augusti kl 10.00 )
    Annars är du välkommen att ringa oss 054 223300
    Rose-Marie