Presentkort

Har ni presentkort som man kan köpa biljetter till matcherna på Löfbergs arena?
Maj Thörnstrand

Kommentarer

  • Hej Maj
    Vi har presentkort som man köpa till våra hockeymatcher, dessa presentkort köper man via vår hemsida www.färjestadbk.se och vidare under fliken MER
    Vänlig hälsning Rose-Marie
    Rose-Marie
  • Hej, Jag har fått ett presentkort till Entrébiljett. Men gäller de även i restaurang och bar ?

    Christian
  • Hej!
    Presentkorten gäller när du handlar på vår webbsida, och där kan du köpa biljetter och matpaket i någon av våra restauranger.
    Karin