Medlemsskap värdebevis

Hej!
Hur löser jag in värdebeviset (QR-koden)? Eller går det endast göra det efter 1/5?

Med vänlig hälsning Danne

Daniel Hall

Kommentarer

  • Hejsan Daniel,

    Du behöver inte göra något med värdebeviset. När du vill exempelvis handla med 10% rabatt i FBK Shopen är det numret under QR-koden som gäller. Du behöver inte lösa in något.

    Tack för att du hörde av dig och tveka inte att höra av dig igen om du har några fler frågor!
    Johan
  • Hej undrar vart mitt medlemskort tog vägen, betalade 16 maj
    Peter.ryding
  • Undrar när man får sitt medlemskort, betalade 16 maj
    Peter.ryding
  • Hej Peter

    Det kan ta extra lång tid eftersom personalen hos Tickster är permitterade viss procent
    Rose-Marie
  • Ingen fara, kortet har kommit. 😀

    Men bra att veta och tråkigt förstås.

    Mvh Daniel
    Daniel Hall
  • Toppen
    Rose-Marie