Medlemskort

Har skickat fråga om medlemskort till tre olika adresser, varför jag inte får medlemskort trots att jag betalt. gjorde det i augusti får inget svar nånstans.Det är andra året i rad som detta händer.
Tomas

Kommentarer

  • Hej Tomas!

    Maila ditt namn och adress till stefan.eriksson@farjestadsbk.se så ska jag kolla upp vad som gått snett!

    Mvh
    Stefan
  • Det hjälpte inte att jag skickade mina uppgifter till Stefan.
    Det kom inget svar där heller. Ska det vara så svårt. Uselt.
    Struntar i att betala medlemsavgift 20/21. Skärpning riktigt dåligt.
    Tomas
  • Hej,
    Allt som kommit in har skickats, så även dina grejer.
    Verkligen beklagligt att du inte fått det.
    Stefan