Medlemsbrev

Hej!
Jag tänkte bara fråga hur det kommer sig att jag som medlem inte får medlemsbreven från VD:n?

Jag får Sportchefens medlemsbrev men inte VD:ns

mvh cuong
Cuong Phan

Kommentarer

  • Hejsan,

    Tack för att du hör av dig!

    Anledningen till att du inte får exempelvis VD-brevet och andra generella utskick från Färjestad BK beror på att du har valt att avregistrera dig från dessa utskick. Dock har du inte begärt detta för medlemsbreven.

    Vänligen återkoppla till kundcenter@farjestadsbk.se om du önskar att Färjestad BK tar bort spärren.
    Johan