Matchprogram

Hej LCH
Har en liten sida på Facebook som heter programkollen. Tänkte nu när serien är igång göra en liten sammanställning om vilka klubbar som har matchprogram.
Så frågar helt enkelt
Har ni några matchprogram till årets säsong ?
Om inte, hur löser ni informationsbiten med laguppställningar till era och gästande lags supporters ?
Med hockey och programhälsningar
Håkan
Håkan Sjökvist

Kommentarer

  • Hej,

    Vi har en enklare programblad som är fritt för alla. Innehåller laguppställningar och lite annonsinformation.

    Mvh
    Stefan