Match den 22. Oktober 2020

Hej. Kan man købe billetter - evt. Siddende i en af restauranterne - til kampen den 22. Oktober ? (Håber at I forstår mit danske) Med venlig hilsen Jesper
Jesper

Kommentarer

  • Hej Jesper

    Håll utkik på vår hemsida under kvällen, vi kommer att släppa upp lite platser i Golden Star dessa kommer att finnas till försäljning de 3 närmaste matcherna
    Rose-Marie
  • Hej
    Jeg kan kun se, at der er lidt billetter til 8. Oktober??Der er ikke nogen billetter til 22. Oktober?
    Jesper
  • Hej Jesper

    Det stämmer att det bara är 8 okt som är öppen för försäljning, det har varit tekniska problem med den 17 o 22 okt . Kommer att släppas upp så fort detta är åtgärdat
    Rose-Marie