Match 26/9

Hejsan vi är ett par från Blekinge som köpt och betalat för biljetter till 26/9 , nu undrar vi om vi kommer att bli insläppta ? Vi har försökt o ringa o fråga men vi kommer ej fram. Vi har ingen lust o köra 100 mil i onödan.
Marie

Kommentarer

  • Hej Marie
    Vi vet ännu inte om vi får ha publik till matchen på lördag, det kommer att gå ut ett mail så fort vi vet något hur det blir.
    Blir det ingen match kan ni välja på följande alternativ
    1. Vi vädjar till ditt grönvita hjärta och du stödjer Färjestad BK i en unikt utmanande situation där du avstår kompensation och på det sättet ger ett enormt viktig ekonomiskt stöd till föreningen. För dig som väljer detta alternativ kommer Färjestad BK givetvis på olika sätt att uppmärksamma och tacka för detta viktiga stöd!

    2. Ta emot ett värdebevis på hela beloppet, inklusive serviceavgifter, plus en bonus motsvarande 10% av biljettbeloppet. Värdebeviset är digitalt, laddas upp på ditt biljettkonto och kan nyttjas vid framtida biljettköp via https://myfbk.tickster.com Värdebeviset laddas upp senast 30 dagar efter det tilltänkta matchdatumet. Värdebeviset gäller 24 månader.

    3. Ta emot en återbetalning på hela beloppet, inklusive serviceavgifter. Återbetalning sker senast 30 dagar efter det tilltänkta matchdatumet.
    Vi har full förståelse för din irritation och frustration men ber om viss överseende kring den märkliga och svåra situation som vi befinner oss i. Jag garanterar att du inte kommer att behöva riskera några pengar, vi kommer att ersätta dig enligt ovan tre alternativ där alternativ 1 kommer ge dig chansen att vinna matchbiljetter eller annat som kommer säkert att uppskattas.
    Rose-Marie
  • Ok tack för snabbt svar, det är väl 50 st som
    Släpps in? Mvh/ Marie Nordqvist
    Marie Nordqvist
  • Det stämmer 50 st i nuläget
    Rose-Marie
  • Kommer vi att vara ibland dom 50?
    Marie Nordqvist
  • Det kommer att lottas ut bland seriekortsinnehavare och grön/vitt hjärta
    Rose-Marie