Mat på uteserveringen.

Hej! Finns det nån barnmeny på uteserveringen?
Thomas Tördahl

Kommentarer

  • Hej

    Nej på Uteserveringen har vi ingen barnmeny, vi brukar rekomendera att har man barn med sig är det bättre att boka Lockerroom  balkong
    Rose-Marie
  • Ok. Det verkar tyvärr vara fullt på balkongen på matchen den 4/11…..
    Thomas Tördahl
  • Hej

    Ett alternativ är att boka hockeytuggsbiljetter ( biljett ute i arenan ) samt hockeytuggsmat äter i Lockerroom före match
    Rose-Marie