Looker Room

Undrar ifall det finns platser att boka i Looker Room vid matchen 30/1? Det är tre tjejer på 17-18 år som ska ha platserna (då en av dom - min dotter) fyller 18 och ska firas samtidigt som de ser på hockey. Hoppas det går att boka?
Maj-Lis Hjerpe

Kommentarer

  • Hej

    Tyvärr finns det inga platser kvar till den 30 jan
    Rose-Marie
  • Okej men jag har bokat 4/2 istället. Är det något problem med att det är två tjejer som är 17 år och en som fyller 18 år den dagen. Jag ska överraska henne med detta på födelsedagen. 😊
    De ska äta och ingen av dom dricker o ska inte köpa nåt annat utan bara njuta av matchen.
    //
    Maj-Lis Hjerpe
  • Det går bra, varmt välkommen den 4 feb
    Rose-Marie