Loger

Finns det möjlighet att hyra en loge för ca 25 personer till matchen Färjestad-Frölunda den 30 okt? och vad skulle det i så fall kosta?
Annica

Kommentarer

  • Hej

    Tyvärr finns det ingen loge kvar detta datum
    Rose-Marie
  • Hej, ok tack, men finns det möjlghet att hyra en loge under denna säsong på en match längre fram?
    Annica
  • Som läget är kring Corona så är reglerna ( idag ) att man får vara högst 8 i ett sällskap men  vi kan boka in fler men då får man ej mingla med varandra eller umgås över borden
    Så fundera över om det funkar för er och återkom med ett datum i så fall
    Rose-Marie
  • Tack, vi får fundera vidare och återkomma, se vad som händer med corona reglerna om de också  ändras. Vad är priset för att hyra en loge?
    Annica
  • Väldigt olika beroende på match o dag samt vilket rum, återkom när ni kikat på datum
    Rose-Marie