Kvarglömda konståknings skridskor

Hej! Mina tjejer tränade hos er under maj -juni en dag i veckan, Hammarö konståkningsklubb hyrde isen då. Nu visade det sig att min ena tjej troligtvis glömt ett par skridskor (EDEA) hos er, vart ska jag vända mig? Hälsningar Katja Bengtzing 070-6535069
Katja Bengtzing

Kommentarer

  • Kontakta vaktmästeriet 073 6823350 så kan de kika om det finns några kvarglömda skridskor
    Rose-Marie