Husbil

Hej
nu när vi äntligen får gå på hockey igen så har vi en fundering på att åka ner till er och se på Färjestad-Leksand den 2 okt.
I så fall kommer vi med husbil, vet att i Leksand kan man stå i anslutning till arenan.
nu undrar vi om det är möjligt att stå på parkeringen i anslutning till er arena med husbil över natten.
vi betalar naturligtvis för platsen, vet att det finns platser inne i Karlstad för husbilar, men vi vill bo lite närmare arenan.
Benny Stors

Kommentarer

  • Hej

    Ni kan stå på södra parkeringen längst ner på denna parkering och betala som vanligt
    Välkommen på hockey
    Rose-Marie
  • Härligt, tack. Men nu till nästa fråga? Finns det några biljetter kvar?
    Benny Stors
  • Kika på vår hemsida www.färjestadbk.se , har varit näst intill slutsålt men det kan komma tillbaka biljetter
    Rose-Marie