Hockeytugg

Hej, den här gången har man inte fått något utskick om att boka mat i Locker room innan matchen mot Skellefteå i morgon. Är det redan fullbokat så att det inte gick ut något utskick.
Vi är två som skulle vilja äta innan, men är det fullt hos er får vi äta på stan istället. Men det är mysigare att äta i miljön i hallen inför match.

Skönt att vara på plats i tid. :-)

Vi har naturligtvis redan biljetter.

//Jens
Jens Rebane

Kommentarer

  • Hej
    Det stämmer att det är slutsålt i The Lockerroom på torsdag
    Rose-Marie