Hjelp til bordbestilling "Ljust & Frascht, mat og dryck.

Hei!
Vi er tre par fra Kirkenær, Norge, som ønsker å bestille bord på Ljust og Fracht lørdag 7.mars kl 16.00:-) Vi har billetter til hochy kamp kl. 18.00 samme kveld. Jeg har prøvd å ringe 054-223367 men får dessverre bare telefonsvarer.
Kan dere hjelpe meg?

Vennlig hilsen
Marit Haagensen Sveen

Tlf. 41 62 63 13
Marit Haagensen Sveen

Kommentarer

  • Hej!
    Vi har ingen restaurang dom heter så, och i våra restauranger är det fullbokat till på lördag.
    Karin