Handikapptillgänglighet

Hej. Vi har bokat på Golden Star ikväll men hustrun har opererat en fot och har svårt att gå i trappor. Finns det tillgång till hiss för att komma till Golden Star?
Finns det möjlighet till handikappanpassad parkering nära entrén utan att ha handikappsparkeringstillstånd?
Torbjörn
Torbjörn Olsson

Kommentarer

  • Hej

    Ja det finns hiss upp till Golden Star, man måste ha ett handikapptillstånd för att stå på dessa platser
    Rose-Marie
  • Hej Rose-Marie.
    Ok. Var ligger hissen för att åka upp till Golden Star?
    Jag förstår. Vi får se till att vara där i god tid så att vi kan parkera så nära som möjligt.
    Torbjörn Olsson
  • Hej

    Den finns i huvudentren, till vänster när du kommer in
    Varmt välkommen
    Rose-Marie