Gratulationer

Hej! Ville bara kolla om ni gratulerar folk som fyller på eran mediakub
I så fall skulle jag vilja gratulera Dick Andersson som fyller år idag och vi kommer att vara där på plats😉👍🏻 Om möjlighet finns
Ha en fin Lördag
Mvh Therese
Therese

Kommentarer

  • Hej

    Det är tyvärr fullt på födelsedagfirandet till kvällens match
    Rose-Marie
  • Hej

    Vi har bokat biljetter till matchen den 20 november. Vår dotter fyller 11 år då och skulle bli jätteglad om hon överraskades med en uppvaktning på matchen. Har ni ngn möjlighet att göra det?

    Vänligen Camilla
    Camilla
  • Hej
    Kan ni gratta vår syster Lotta Lindberg som idag fyller 50 år i mediakuben.
    Hon flyr Trollhättan på sin 50-års dag till sitt kära FBK
    Kenneth Lindberg
  • Tyvärr är det försent för detta, körschemat för kvällen är redan klart
    Rose-Marie
  • Hej! Min Man Kenneth Andersson fyller 60 år den 9 December när färjestad möter brynäs. Vi kommer vara där då. Och u drar lite om det kunde bli en liten uppvaktning för honom då. Mvh Linda Andersson
    Linda Andersson
  • Finns det möjlighet att gratulera Jonna Sandberg på dagens match? Hon fyller 12 år och sitter på I2 rad 9 plats 20.. tack på förhand!
    Frida Rådström
  • Hej! Äntligen går vi på match på lördag mot Modo! En splittrad familj😂 på sju! Två håller på Modo resten på  Färjestad. Vi har en Adam Bjärneroth som fyllt 10 år i veckan, håller på Modo men är en duktig pojkspelare i HV 71 Vore kul med en gratulation till denna hockeyfantast tycker farmor som dock håller på Färjestad!!

    Maria Zsigo
  • Hej Maria,
    Det är tyvärr försent, vi behöver ha in önskemål om grattis hälsningar senast fyra arbetsdagar innan aktuell match.
    Karin