Gratisbussar till arenan?

Hej,
Går det fortfarande gratisbussar till arenan?
Allt gott!

Färjestad BK

Kommentarer

  • Hej,
    Ja det går gratisbussar varje halvtimme från hållplatsen nedanför Tingvallagymnaiset. Bussarna går 120,90, 60 och 30 minuter innan nedsläpp. Efter match går bussarna tillbaka 30,60 och 90 minuter efter matchslut.
    Välkommen!
    Färjestad BK
  • Hej!

    Såg att inlägget var från 2020 och undrar om det även är så för årets säsong, 23/24?

    /Thomas
    Thomas
  • Hej,
    Det funkar på samma sätt även denna säsong.
    Karin
  • Hej!
    Tack för snabbt svar och för servicen med bussarna!

    Mvh
    Thomas
  • Hej!
    Stannar gratisbussarna på någon mer hållplats efter vägen till arenan?
    Anonym
  • Hej

    Nej den stannar inte, utan den går raka vägen till arenan
    Rose-Marie
  • Hej!
    Behöver man någon biljett till bussarna eller bara kliva på i mån av plats?
    JH
  • Hej

    Du behöver visa upp en matchbiljett för att åka med bussen
    Rose-Marie
  • Är det långt från centralstationen till Tingvalla gymnasiet ? Kmr med tåg . // L-G
    L-G Johansson
  • Går dom även under Beijer hockey games?
    Jesper
  • Nej, det går inga shuttlebussar under Beijer Hockey Games men det går extra stadsbussar ut till arenan
    Rose-Marie
  • Hejsan!
    Vi har biljetter till Skylounge söndag Sverige-Finland. Matchen börjar kl 16, på biljetten står det 14. Måste man vara där kl 14, eller kan man komma någon gång mellan kl 14 och matchstart?
    Monica
  • Man kan momma efter kl 14.00 men kom i god tid så att ni hinner äta innan matchstart
    Rose-Marie
  • Toppen, tack! Biljetterna verkar inte numrerade dock, hur vet man att vi får sitta tillsammans?
    Monica
  • Hej Monica,
    Alla i samma bokning får sitta tillsammans.
    Karin