Golden Star

Får man ha barn med sig i Golden Star? Eller är det bara vuxenbiljetter där?
Greta

Kommentarer

  • Man får ha med sig barn i Golden Star
    Rose-Marie
  • Hej! vi tänkte fira min man som fyller 60 år med att äta tillsammans i restaurangen och sen se på matchen 26 december. Vi är ungefär 8 vuxna och 9 barn, den yngsta blir snart 3 år. Vad är det som gäller med maten? betalar man lika mycket för maten för barnen? tacksam för svar så jag kan boka snarast
    Mvh Anette Norborg Karlsson
    Anette Norborg Karlsson
  • Hej

    Biljetten är det fullpris på men man kan beställa barn mat upp till 13 år,
    n
    Rose-Marie
  • Hej, hur gör man när man vill boka bord i Golden star inför match?
    Anette Norborg Karlsson
  • Hej
    Detta bokar man via vår hemsida under fliken biljetter och sedan vidare till SHL där kommer alla matcher upp för grundserien
    Rose-Marie
  • Hej,
    När ska man vara på plats när man ska käka på Golden Star?
    Peter Persson
  • Hej Peter.
    All mat serveras innan matchen så ni behöver vara på plats senast en timme före matchstart.
    Välkomna!
    Karin
  • Hej
    Skall på tomten och bocken den 8/12. Med matbiljett på Golven star.
    Vi skall vara där 18.00, showen börjar 19.30.
    Hur länge är restaurangen öppen? Alltså hur länge får man vara kvar i restaurangen efter showen?
    Kjell
    Kjell Gustafsson
  • Hej

    Vi stänger restaurangen efter avslutad föreställning, varmt välkommen på Tomten o Bocken
    Rose-Marie