Garderob

Ska besöka arenan för konserten med Darin. Har ni "tvingande" garderob eller kommer man kunna ha ytterjacka på/med in? Tänker nu när jag inte få ha handväska så kanske jag måste kunna nyttja mina jackfickor till personliga tillhörigheter som telefon/bilnyckel/astmamedicin/läppglans osv
Emmy

Kommentarer

  • Hej

    Nej vi har ej " tvingande garderob ", varmt välkommen på konsert
    Rose-Marie