Game 21-28/12

God kväll Christin,

Nya publikrestriktioner från regeringen påverkar matchen på tisdag i Löfbergs Arena, vilket innebär att vi inte kan erbjuda dig möjligheten att uppleva Färjestad BK på plats i Löfbergs Arena.

Du har fått ett mail från Färjestad BK, det är av yttersta vikt att du tar del av detta mail.

// Färjestad BK
Sorry, but I've got no mail to answer to. We have 4 tickets for the game Tuesday, 21-28/22 and we still want to go if it's possible. Otherwise I like to keep them like a voucher and go to other following games.
Merry Christmas!
Best regards
Christin
Christin Vallin

Kommentarer

  • Hej Christin

    Tyvärr är dessa biljetter återköpta pga av de nya restriktionerna, ni kommer att få ett mail inom de nämaste dagarna hur ni vill ha ert återköp men vi behöver få ordning på alla listor först
    Rose-Marie