Gå på match!

Hej. Jag och två kompisar vill komma och kolla på Färjestad-Djurgården den 14 november. Finns det några lediga platser?

Mvh Christoffer Sturesson

Christoffer Sturesson

Kommentarer

  • Hej
    Du kan boka matplatser till den matchen via vår hemsida.
    Karin
  • Hej
    Hade tänkt besöka brorsan i Karlstad när HvBlåå kommer till er arena 20/2
    Kan man besöka arenan då??
    Mvh Thomas

    Thomas adolfsson
  • Hur gör jag, för att få gå och se en match?.Vill så gärna göra något kreativt, och se annat än sjukhus, och vårdcentralen,..snälla,

    sören rönning
  • Hej

    Tyvärr kommer restauranger samt läktare ej vara öppna under åttondelsfinalerna pga restriktioner gällande Covid-19
    Rose-Marie
  • Ok,förståelse för det, vi tar nya tag nästa säsong,...kämpa på, lycka till..I finalerna, mvh,Rönning 59.
    sören rönning
  • Hejsan
    Kostar det och gå på träningsmatchen mot Örebro den 11/8 i Löfbergs Arena?
    Mvh Magnus
    Magnus
  • Det är endast säsongskortare som får gå på denna match
    Rose-Marie
  • Hej, hur många kommer ni släppa in på matcherna som släpps 2a september?
    Sara
  • Hej

    Vi kommer att släppa restaurangbokningarna 1 sept via vår hemsida, så gin in där och kika www.färjestadbk.se
    Rose-Marie
  • Kan vi boka biljetter till matchen lördag 2 oktober mot Leksand???
    UllaBritt Busk
  • Vi har ej någon match hemma den 14 nov, samt att vi ej kommer att släppa några lösbiljetter till att börja med. Restaurangplatser släpper vi några matcher åt gången o dessa bokar man via vår hemsida www.färjestadbk.se
    Rose-Marie
  • Lördag 4 oktober handlar det om.
    UllaBritt Busk
  • Restaurang släpps upp imorgon kl 10.00 på webben, ingen lösbiljettförsäljning ännu
    Rose-Marie
  • Kommer det bara vara WP-medlemmar som får stå på ståplats med sitt ståplatskort?
    Lotta Rolfsman
  • Vi har ej släppt några matcher som spelas i november, håll utkik på webben www.färjestadbk.se för att se när de släpps
    Rose-Marie
  • Jag har ståplatskort och vill ju helst stå på ståplats.
    Lotta Rolfsman
  • Hejsan!
    Om man skaffar ett säsongskort får man gå på matcherna?eller gäller bara restaurangbokningar?

    M.V.H
    Kerstin
  • Behöver min son (20 månader) en egen biljett?
    Sara
  • Nej det behövs ej, barn upp till 5 år följer med gratis o sitter då i förälders knä
    Rose-Marie
  • Hej. Får barn 11 och 13 gå utan målsman på match och får man medta eget snacks och alkoholfri dryck in på läktaren?
    Mamma
  • Hej

    Det finns inget krav att målsman ska vara med, men sen är det ju hur lämpligt detta är, man får ej ha med egen förtäring på matcherna
    Rose-Marie
  • Kräver ni vaccination på publik
    Mvh Gun-Briit Andersson
    Gun-Britt Andersson
  • När kan man gå in i arenan på Lördag när ni möter Växjö? Är så att jag kommer väldigt tidigt och undrar när man får gå in i arenan💚
    Emil
  • Hej

    Vi öppnar arena 1.5 timmer före nedsläpp
    Rose-Marie
  • Okej😊 finns det något ställe nära arenan där man kan värma sig?💚😁
    Emil
  • Hej

    Nej tyvärr finns det inte det
    Rose-Marie